ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥΣ
DOI:
https://doi.org/10.63213/48hxvc69Λέξεις-κλειδιά:
Στατιστική έρευνα, έλεγχος υποθέσεων, Social Media, χαρακτηριστικά χρηστών κοινωνικών δικτύωνΠερίληψη
Περίληψη
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί την τελευταία δεκαετία σε έναν σημαντικό παράγοντα για την απόκτηση και τη διάδοση πληροφοριών σε διάφορους τομείς, όπως οι επιχειρήσεις, η ψυχαγωγία, η διαχείριση κρίσεων και η πολιτική. Η αυξανόμενη δημοτικότητα των μέσων αυτών εγείρει αρκετά ερωτήματα σχετικά με το γιατί τα χρησιμοποιούμε τόσο πολύ και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν αυτή τη δραστηριότητα. Τι ρόλο παίζουν το φύλο, η εκπαίδευση, το εισόδημα, η ηλικία ή η κοινωνική θέση;
Αυτή η εργασία επιχειρεί να απαντήσει σε ορισμένα από αυτά τα ερωτήματα μέσω στατιστικής ανάλυσης, εξετάζοντας τη χρήση συγκεκριμένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram, το Snapchat, το YouTube και το Twitter. Η ανάλυση βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πληροφορίες από συμμετέχοντες με έδρα την Καλαμάτα, Ελλάδα, και τις δραστηριότητές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Abstact
Social media has evolved over the last decade to become an important driver for acquiring and spreading information in deferent domains such as business, entertainment, crisis management, and politics. The increasing popularity of social media raises a number of questions regarding why we use it so much and what aspects influence this activity. What about gender? What about education, income, age or social status? This paper answers some of these questions using statistical analyses and by dividing overall social media use into selected social media, i.e., Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube, and Twitter. The analysis used a dataset that contains information related to respondents from Kalamata, Greece and their social media activity.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
Τεύχος
Ενότητα
Άδεια
Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Infopolis

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.