ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΩΝ MΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
DOI:
https://doi.org/10.63213/ns3a6747Λέξεις-κλειδιά:
Social Media, αστικός χώρος, επικοινωνία, ποσοτικές μέθοδοι, χρήστες κοινωνικών δικτύωνΠερίληψη
Περίληψη
Στη σύγχρονη εποχή, πολλοί άνθρωποι διατηρούν λογαριασμούς σε πολλαπλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter. Τα δίκτυα αυτά συχνά αλληλεπικαλύπτονται, ωστόσο δεν υπάρχουν εμφανείς αντιστοιχίες μεταξύ των χρηστών τους. Η αντιστοίχιση κοινών χρηστών μεταξύ διαφορετικών κοινωνικών δικτύων είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για εφαρμογές όπως οι δια-δικτυακές συστάσεις.
Τα τελευταία χρόνια έχουν προταθεί αρκετοί αλγόριθμοι αντιστοίχισης, οι οποίοι αξιοποιούν τις κοινωνικές ή/και προφιλικές σχέσεις των χρηστών. Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη ενός ενοποιημένου πλαισίου που να αξιοποιεί αποτελεσματικά πολύπλοκες πληροφορίες σχέσεων, τόσο στις κοινωνικές δομές όσο και στα προφίλ των χρηστών.
Στην παρούσα εργασία προτείνεται ένα ενοποιημένο μαθησιακό πλαίσιο υπεργράφων, βασισμένο στην πόλη της Καλαμάτας, Ελλάδα.
Abstact
Nowadays, a lot of people possess accounts on multiple online social networks, e.g., Facebook and Twitter. These networks are overlapped, but the correspondences between their users are not explicitly given. Mapping common users across these social networks will be beneficial for applications such as cross-network recommendation. In recent years, a lot of mapping algorithms have been proposed which exploited social and/or profile relations between users from different networks. However, there is still a lack of unified mapping framework which can well exploit high-order relational information in both social structures and profiles. In this paper, we propose a unified hypergraph learning framework based in twon of Kalamata, Greece.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
Τεύχος
Ενότητα
Categories
Άδεια
Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Infopolis

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.