Στρατηγική Social Media Marketing: Τα βασικά στοιχεία στην περίπτωση

Συγγραφείς

  • Αναστάσιος Παπαθεοδωρόπουλος Συγγραφέας
  • Παναγιώτης Τζαβάρας Συγγραφέας

DOI:

https://doi.org/10.63213/je05dd88

Λέξεις-κλειδιά:

Tourism, Social media marketing, strategy, strategy elements

Περίληψη

Περίληψη

Η ολοένα και μεγαλύτερη εξάπλωση της χρήσης του διαδικτύου έχει οδηγήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να κατακλύζουν την οικονομική και κοινωνική μας ζωή. Για τον λόγο αυτό το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής στρατηγικής. Αναπόφευκτα επηρεάζεται και εξελίσσεται από τη ραγδαία αύξηση χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ο τουριστικός κλάδος. Το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν μία χαμηλότερου κόστους προσέγγιση μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις σε σύγκριση με τις πρακτικές παραδοσιακού μάρκετινγκ, με ταυτόχρονα μεγαλύτερο εύρος απήχησης κοινού και άμεσης επικοινωνίας, αναδεικνύει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως απαραίτητα εργαλεία μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο. Παρά ταύτα οι έρευνες που έχουν γίνει ως προς τον προσδιορισμό των βασικών στοιχείων για την στρατηγική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι λιγοστές. Στο παρόν άρθρο υλοποιήσαμε βιβλιογραφική έρευνα μέσα από επιστημονικά άρθρα με βασικό σκοπό να μελετήσουμε και να εισαγάγουμε τα στοιχεία που αναφέρονται στη παγκόσμια βιβλιογραφία ως καίρια για να ενταχθούν στην στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων στον τουριστικό κλάδο. Μέσω της έρευνας αναδεικνύεται ότι, η συνεχής επικοινωνία και συζήτηση με τους πελάτες, η σωστή ανάλυση δεδομένων των επισκεπτών και ο σωστός προγραμματισμός δημοσιεύσεων επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να υλοποιήσουν ένα πιο στοχευμένο στρατηγικό μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν στην καλύτερη εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ μέσων κοινωνικών δικτύων σε ξενοδοχεία, τουριστικούς προορισμούς και εν γένει τον τουριστικό κλάδο ενώ θα βοηθήσει σημαντικά και σε επικείμενες επιστημονικές έρευνες.

 

Abstract

The increasing spread of internet use has led social media to flood our economic and social lives. That's why social media marketing has become an integral part of corporate strategy. Inevitably it is affected and evolving by the rapid growth of social media users and the tourism industry. The fact that social media offers a lower-cost marketing approach to tourism businesses compared to traditional marketing practices, while at the same time increasing audience reach and direct communication, highlights social media as essential marketing tools in the tourism industry. However, research on identifying the key elements of social media strategy is scarce. In this article we have implemented bibliographical research through scientific articles with the main purpose of studying and introducing the elements mentioned in the global literature as key to joining the marketing strategy of social networks in the tourism industry. The research shows that continuous communication and discussion with customers, proper analysis of visitor data and proper publication planning allow businesses to implement a more targeted social network marketing strategy. The results of the research will help to better implement social media marketing practices in hotels, tourist destinations and the tourism industry in general and will also help significantly in upcoming scientific research.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2025-03-24

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Στρατηγική Social Media Marketing: Τα βασικά στοιχεία στην περίπτωση. (2025). Infopolis, 1(1). https://doi.org/10.63213/je05dd88

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.

Most read articles by the same author(s)